پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی
سرخط خبرها

مهاجم بایرن در سانتیاگوبرنابئو؟| لواندوفسکی در هوای مادرید

  • کد خبر: ۹۰۵۵۴
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
مهاجم بایرن در سانتیاگوبرنابئو؟| لواندوفسکی در هوای مادرید
درخواست ستاره لهستانی از مدیربرنامه‌هایش برای رفتن به رئال، فوتبال اروپا را سورپرایز کرده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اهدای جایزه توپ طلا به لیونل مسی و ناکامی لواندوفسکی در دریافت آن باعث تعجب و حتی ناراحتی عده زیادی از فوتبال‌دوستان در سراسر دنیا شد؛ حتی مسی نیز هنگام دریافت این جایزه به این نکته اشاره کرد که با توجه به برگزار‌نشدن این مراسم در سال‌۲۰۲۰، فرانس‌فوتبال یک جایزه به لواندوفسکی بدهکار است. حالا به نظر می‌رسد که این مهاجم ملی‌پوش لهستانی برنامه‌های جدیدتری برای کسب این جایزه در نظر دارد و می‌خواهد از قدرت دیده‌شدن در پیراهن رئال‌مادرید برای رسیدن به هدفش استفاده کند.

روزنامه اسپانیایی آ. اس چندی‌پیش مدعی شده بود که لواندوفسکی خواهان جدایی از بایرن در تابستان سال آینده است، زمانی که فقط یک‌سال دیگر از قراردادش باقی مانده باشد. حالا این روزنامه مدعی شده که این بازیکن از پینی زهاوی، مدیربرنامه خود، خواسته تا هر پیشنهادی از رئال‌مادرید را در اولویت قرار دهد تا او بتواند در تابستان سال آینده به این تیم ملحق شود. این در‌حالی است که با توجه به انتقال احتمالی کیلیان امباپه به سانتیاگو‌برنابئو، مدیران این تیم باید بررسی‌های دقیقی برای دیگرخرید‌های خود در خط حمله انجام دهند.

کریم بنزما هم‌اکنون در دوران اوج است و مدیران ارشد رئال باور دارند که این بازیکن هنوز چند فصل دیگر می‌تواند با همین کیفیت در خط حمله حضور داشته باشد. بحث حضور ارلینگ هالند نیز در ماه‌های اخیر مطرح شده و بسیاری از منابع خبری مدعی شده‌اند که این ستاره نروژی علاقه زیادی به حضور در رئال‌مادرید دارد و ممکن است در تابستان آینده به این تیم بپیوندد. در‌این‌صورت کار برای جذب لواندوفسکی در این تیم بسیار دشوار می‌شود، چرا‌که رئال با تعدد نفرات در خط حمله روبه‌روست و نیازی به حضور این بازیکن در تیمش نخواهد داشت.

بیلد گزارش آ‌اس را تکذیب کرد

همه این مسائل باعث شد که نشریه بیلد آلمان در گزارشی به شایعه علاقه روبرت لواندوفسکی به حضور در رئال‌مادرید واکنش نشان دهد. بیلد تأکید کرده است شایعات از اسپانیا مبنی‌بر اینکه لواندوفسکی به مدیربرنامه خود، پینی زهاوی، گفته است که انتقال تابستانی به رئال‌مادرید را در اولویت قرار دهد، صحت ندارد. این نشریه در ادامه گزارش خود مدعی شده که ستاره لهستانی از حضور در بایرن‌مونیخ خوش‌حال است و در بهار مذاکرات جدیدی برای تمدید قرارداد او صورت خواهد گرفت. بیلد در پایان تأکید کرده که هیچ‌کس انتظار جدایی لواندوفسکی را ندارد و بایرن‌مونیخ هم این اجازه را نخواهد داد.

«لوا» در فکر لیگ برتر

چندی‌پیش نشریه «دِیلی اکسپرس» (DAILY EXPRESS) فاش کرد پس از آنکه عامل رسمی نقل‌و‌انتقال لواندوفسکی اعلام کرده است منچسترسیتی می‌تواند باشگاه بعدی مهاجم گل‌زن بایرن‌مونیخ باشد، پپ گواردیولا از مدیران باشگاه منچسترسیتی خواسته است تا مراتب حضور لواندوفسکی را در تیمش فراهم سازند. البته اولویت اصلی سیتیزن‌ها در بازار نقل‌و‌انتقالاتی آینده، کماکان هری‌کین است؛ اما پلن B سرمربی اسپانیایی، جذب گل‌زن اول خط حمله باواریایی‌هاست.

قرارداد ستاره لهستانی با بایرن‌مونیخ به‌زودی تمام می‌شود و غول‌های فوتبال اروپا از همین حالا به‌دنبال جذب این بازیکن هستند تا خط حمله تیمشان را تقویت کنند. غیر از رئال و منچسترسیتی، شنیده می‌شود سران پاری‌سن‌ژرمن نیز در‌صورتی‌که امباپه را در این بازار از دست بدهند، به‌عنوان اولین گزینه جانشینی به سراغ روبرت لواندوفسکی خواهند رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->